» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia Publiczne » Informacja o zawarciu umowy

Informacja o zawarciu umowy - Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę sprzętu - komputerów przenośnych w ramach projektu "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie pandemii COVID-19"



Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tarnowskich Górach informuje, iż w związku z zapytaniem ofertowym z 31  sierpnia 2020 roku na zakup i dostawę sprzętu - komputerów przenośnych  w ramach projektu "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie pandemii COVID-19" , zawarto umowę z następującym wykonawcą:

 

FHU Horyzont Krzysztof Lech, ul. 11 Listopada 21, 38-300 Gliwice

 

Dokument utworzono: Kierownik Zespołu ds. Pieczy Zastępczej - mgr Janina Lizis

Autoryzacja: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie – mgr Klaudia Zyśk


Osoba wprowadzająca dokument: Ryszard Hadyk

Data wprowadzenia: 2020-09-21

Wyświetleń: 307

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Ryszard Hadyk, dnia: 2020-09-21

« POWRÓT

WYDRUK